Suomen Merimiesunioni logo
Turvaposti
Medlemstjänst

Tatsi: Millaisen viestin lähetämme leikkaamalla heikoimmassa asemassa olevien tukia?

28.9.2023

Merenkulun Turvallisuuspalkinto Sea Sunday merikapteeni Matti Aaltoselle

12.9.2023

Du har väl kommit ihåg att kontrollera inkomstgränsen på ditt skattekort?

8.9.2023

Sjöfarten och jämkad dagpenning - instruktion hur du söker dagpenning

30.8.2023

Australiassa yritettiin estää ammattiliittojen neuvotteluoikeus – mutta saatiinkin aikaan maan historian ensimmäinen työehtosopimus LNG-työntekijöille!

28.8.2023

SAK:n hallitus: Aloitamme järjestöllisen valmiuden kohottamisen

14.8.2023

Australian LNG-tuotantolaitosten työntekijät valmistautuvat lakkoon

11.8.2023

AKT och SMU: Viktig principiell vinst i tingsrätten för fackföreningsrörelsen

3.8.2023

IMO har skärpt målen för att minska utsläppen av växthusgaser från internationell sjöfart

7.7.2023

Sisä-Suomen osasto 40 vuotta

13.6.2023

Pelkkää simpanssia

13.6.2023

SAK:n Jarkko Eloranta: Työrauhaa edistetään sopimuksista kiinni pitämällä, ei kansalaisoikeuksia rajoittamalla

7.6.2023

Pacta sunt servanda. Avtal ska hållas.

2.6.2023

Merimies-Unionin valtuusto: Suomen lipun ja suomalaisten merimiesten tulevaisuus on turvattava tulevassa hallitusohjelmassa

10.5.2023

Den finska sjöfartens verksamhetsförutsättningar måste tryggas i det kommande regeringsprogrammet

3.4.2023

Nesteen Porvoon jalostamon pääluottamusmies ja kansanedustajaehdokas Sami Ryynänen: ”Kannustusta kentillä riittää – törkytölväisyt vähissä”

27.3.2023

EU:n meriliikenneasetuksesta sopu – Suomen kilpailukyvylle välttämättömän talvimerenkulun erityispiirteet huomioitu

23.3.2023

Puolet suomalaisista merenkulkijoista on naisia, jotka ylläpitävät Suomen meriliikenteen huoltovarmuutta

8.3.2023

Kuljetusliitot KL: VM:n liikennesektorille ehdottamat leikkaukset ovat yhteiskunnallisesti vaarallisia

7.3.2023

Pekka Toveri: Luotsauksen vapauttaminen voi pitää sisällään turvallisuusriskejä

6.3.2023