Merimiesuutiset
Kaapelinlaskualus Telepaatti
2.12.2024
VTT:n multi hop-menetelmä parantaa 5G-yhteyttä merillä
2.12.2024
Panama esti neljän venäläistä LNG:ta kuljettavan tankkerin kulun - Yhdysvaltain pakotteet venäläistä LNG:n tuontia kohtaan alkavat purra
13.11.2024
Suunta Suurille järville!
6.11.2024
Kylmää sotaa vai yhteistyötä: Lämpenevällä Arktisella puhaltaa hyinen viima
5.11.2024
Tulevat sukupolvet näkevät Suomessa janoa, jos vesivaroja yksityistetään
31.10.2024
Hallitus aikoo lakkauttaa valtion rahoitusosuuden merimiespalveluista ja siirtää palvelumaksut suomalaisten merimiesten ja varustamoiden maksettaviksi
7.10.2024
Metanol och ammoniak är framtidens fartygsbränslen
1.10.2024
Suomen suurin tykki seisoo Helsingin Kuivasaaressa
1.10.2024
Saimaan uitto- ja puskumiehet: Metsäyhtiöiden pitäisi nähdä metsä puilta ja olla armollisempia
30.9.2024
Saimaan tonnisto, miehistö ja väylästö vaativat investointirohkeutta
26.9.2024
Gotlannin lumo
19.6.2024
M/s Finneco II: Maskinrum som i en sci fi-film
10.6.2024
M/s Viking Cinderella
31.5.2024
Tankar om försörjningsberedskap och hamnar
6.5.2024
Sjömännen bör rösta i EU-valet
3.5.2024
Kuka vastaa Suomen merenkulun kriisitilanteen tiedottamisesta?
16.2.2024
Haminan akkumateriaalitehtaasta 60 prosenttia on kiinalaisomistuksessa
14.2.2024
Merenkulun arvaamaton maailma tarvitsee tietoa
6.2.2024
Yltääkö Kiinan Vyö- ja tie -hanke jo Kemiin saakka?
31.1.2024
Tuotetankkerit Saana ja Halti saapuivat Suomen lipun alle
29.1.2024
Viimeinen erämaa
19.12.2023
Högerregeringens nedskärningslistor måste sopas över kanten!
11.12.2023
Förtroendemännen Bea Ahlgren och Temmy Tuomela: EK och FFC måste återvända till förhandlingsbordet
8.12.2023
Risken för elbilsbrand på fartyget måste tas på allvar
8.12.2023
M/s Finnsirius
13.10.2023
Painava Syy
13.10.2023
Rakennusmiehistä merimiehiä ”muuntokoulutuksen” avulla?
29.9.2023
Fennica kohti Kanadaa
5.9.2023
Jukka Kiviranta - merimies Kuopiosta
28.8.2023