Merimiesuutiset
Gotlannin lumo
19.6.2024
M/s Finneco II: Maskinrum som i en sci fi-film
10.6.2024
M/s Viking Cinderella
31.5.2024
Tankar om försörjningsberedskap och hamnar
6.5.2024
Sjömännen bör rösta i EU-valet
3.5.2024
Kuka vastaa Suomen merenkulun kriisitilanteen tiedottamisesta?
16.2.2024
Haminan akkumateriaalitehtaasta 60 prosenttia on kiinalaisomistuksessa
14.2.2024
Merenkulun arvaamaton maailma tarvitsee tietoa
6.2.2024
Yltääkö Kiinan Vyö- ja tie -hanke jo Kemiin saakka?
31.1.2024
Tuotetankkerit Saana ja Halti saapuivat Suomen lipun alle
29.1.2024
Viimeinen erämaa
19.12.2023
Högerregeringens nedskärningslistor måste sopas över kanten!
11.12.2023
Risken för elbilsbrand på fartyget måste tas på allvar
8.12.2023
Förtroendemännen Bea Ahlgren och Temmy Tuomela: EK och FFC måste återvända till förhandlingsbordet
8.12.2023
M/s Finnsirius
13.10.2023
Painava Syy
13.10.2023
Rakennusmiehistä merimiehiä ”muuntokoulutuksen” avulla?
29.9.2023
Fennica kohti Kanadaa
5.9.2023
Jukka Kiviranta - merimies Kuopiosta
28.8.2023
Kesätyössä vesibusseilla
21.6.2023
Tarjanne lämpiää jälleen puilla
19.6.2023
Eckerö Linen M/s Finbo Cargo tekee kesäsesonkina 6 lähtöä päivässä Vuosaaren ja Muugan välillä
16.6.2023
Suomalaisessa merenkulussa on jännät paikat
14.6.2023
Hankoniemen meritaistelusta 310 vuotta - miten tapahtumat vaikuttavat tähän päivään?
5.6.2023
Seiskari ryöstettiin, mutta muistoja ei voi varastaa
2.6.2023
NTF katsoo tulevaisuuteen
24.5.2023
Petteri Taalas: Ilmastonmuutoksen suuntaa voidaan kääntää vain päästöjä vähentämällä
3.5.2023
M/s Viking XPRS saapui Suomen lipun alle ja tarjoaa töitä suomalaisille merimiehille
25.4.2023
Niko Salonen purjehtii Pohjanmerellä
19.4.2023
Åbo hamns plan på regelbunden fartygstrafik med den polska hamnen Gdynia är inne på slutrakan
18.4.2023