Merimiesuutiset
Suunta Suurille järville!
6.11.2024
Kylmää sotaa vai yhteistyötä: Lämpenevällä Arktisella puhaltaa hyinen viima
5.11.2024
Tulevat sukupolvet näkevät Suomessa janoa, jos vesivaroja yksityistetään
31.10.2024
Hallitus aikoo lakkauttaa valtion rahoitusosuuden merimiespalveluista ja siirtää palvelumaksut suomalaisten merimiesten ja varustamoiden maksettaviksi
7.10.2024
Metanoli ja ammoniakki ovat tulevaisuuden laivapolttoaineet
1.10.2024
Suomen suurin tykki seisoo Helsingin Kuivasaaressa
1.10.2024
Saimaan uitto- ja puskumiehet: Metsäyhtiöiden pitäisi nähdä metsä puilta ja olla armollisempia
30.9.2024
Saimaan tonnisto, miehistö ja väylästö vaativat investointirohkeutta
26.9.2024
Gotlannin lumo
19.6.2024
M/s Finneco II: konehuone kuin tieteiselokuvassa
10.6.2024
M/s Viking Cinderella
31.5.2024
Ajatuksia huoltovarmuudesta ja satamista
6.5.2024
Merenkulkijan kannattaa äänestää EU-vaaleissa
3.5.2024
Kuka vastaa Suomen merenkulun kriisitilanteen tiedottamisesta?
16.2.2024
Haminan akkumateriaalitehtaasta 60 prosenttia on kiinalaisomistuksessa
14.2.2024
Merenkulun arvaamaton maailma tarvitsee tietoa
6.2.2024
Yltääkö Kiinan Vyö- ja tie -hanke jo Kemiin saakka?
31.1.2024
Tuotetankkerit Saana ja Halti saapuivat Suomen lipun alle
29.1.2024
Viimeinen erämaa
19.12.2023
Oikeistohallituksen leikkauslistat on lakaistava luudalla yli laidan!
11.12.2023
Sähköautot kuumentavat tunteita rahtilaivoilla
8.12.2023
Luottamusmiehet Bea Ahlgren ja Temmy Tuomela: EK:n ja SAK:n on palattava neuvottelupöytään
8.12.2023
M/s Finnsirius
13.10.2023
Painava Syy
13.10.2023
Rakennusmiehistä merimiehiä ”muuntokoulutuksen” avulla?
29.9.2023
Fennica kohti Kanadaa
5.9.2023
Jukka Kiviranta - merimies Kuopiosta
28.8.2023
Kesätyössä vesibusseilla
21.6.2023
Tarjanne lämpiää jälleen puilla
19.6.2023
Eckerö Linen M/s Finbo Cargo tekee kesäsesonkina 6 lähtöä päivässä Vuosaaren ja Muugan välillä
16.6.2023