Suomen Merimiesunioni logo
Turvaposti
Jäsenpalvelu

Elinkeinoelämä ja ammattijärjestöt: Talvimerenkulun kilpailuhaitta hyvitettävä EU:n ilmastotoimissa

9.2.2022

SATAMAPERKELE! Satamasta syntyi Kotka

8.2.2022

Ulkomaanliikenteen lastialusten ja matkustaja-alusten palkankorotukset on hyväksytty

27.1.2022

Ulkomaanliikenteen matkustaja-alusten palkankorotuksista neuvottelutulos 21.1.2022

24.1.2022

Ulkomaanliikenteen kauppa-alusten palkankorotuksista neuvottelutulos 20.1.2022

20.1.2022

MKK kouluttaa: Laiva-alan luentopäivät: Turvallinen laivamatka

13.1.2022

Seuraa Nesteen tankkilaiva M/t Jatulin matkaa Korean telakalta Afrikan ympäri Suomeen

9.1.2022

Miehistöt työskentelevät merten valtateillä jaksamisensa äärirajoilla

14.12.2021

Jäänmurtaja Otso lähti 3.12.2021 avustamaan kauppalaivoja Perämerelle

3.12.2021

On aika muistaa merenkulkijoita Joulutervehdyksellä! Lähetä omasi!

29.11.2021

IMO:n neuvotteluissa kansainvälisen meriliikenteen päästövähennyskeinoista ei merkittävää edistystä

26.11.2021

Merimies-Unionin valtuusto: suomalaisilla laivoilla olisi töitä tarjolla ja tekijöitä kaivataan

23.11.2021

IMO:ssa neuvotellaan vuoteen 2050 asetetun päästövähennystavoitteen kiristämisestä

22.11.2021

Seafarers’ Unions: Finnish dependence on winter shipping must be taken into account by EU emissions trading

27.10.2021

Merenkulkijaliitot: EU:n päästökaupassa on pakko huomioida, että Suomi on talvimerenkulusta riippuvainen

26.10.2021

Arctian toimitusjohtaja Maunu Visuri: Kiristyvät päästövähennystavoitteet lisäävät painetta jäänmurtokaluston uusintaan

25.10.2021

Eduskunnan Meriryhmän puheenjohtaja Kristiina Salonen: EU-päätöksentekoon on saatava tietoa Suomen talvimerenkulun erityispiirteistä

25.10.2021

Kansainvälinen merenkulkujärjestö IMO edistää meriliikenteen automaatiota

20.10.2021

Sähköpostia ammattiliitolle tietoturvallisesti

14.10.2021

Raahen terästehtaalta valmistuu tulevaisuudessa maailman päästöttömintä terästä

6.10.2021