Sailor news

M/s Finneco II: An engine room like something in a sci-fi film
10.6.2024

M/s Viking Cinderella
31.5.2024

Thoughts about security of supply and ports
6.5.2024

Merenkulkijan kannattaa äänestää EU-vaaleissa
3.5.2024

Kuka vastaa Suomen merenkulun kriisitilanteen tiedottamisesta?
16.2.2024

Haminan akkumateriaalitehtaasta 60 prosenttia on kiinalaisomistuksessa
14.2.2024

Merenkulun arvaamaton maailma tarvitsee tietoa
6.2.2024

Yltääkö Kiinan Vyö- ja tie -hanke jo Kemiin saakka?
31.1.2024

Tuotetankkerit Saana ja Halti saapuivat Suomen lipun alle
29.1.2024

Viimeinen erämaa
19.12.2023

Oikeistohallituksen leikkauslistat on lakaistava luudalla yli laidan!
11.12.2023

Luottamusmiehet Bea Ahlgren ja Temmy Tuomela: EK:n ja SAK:n on palattava neuvottelupöytään
8.12.2023

Sähköautot kuumentavat tunteita rahtilaivoilla
8.12.2023

M/s Finnsirius
13.10.2023

Painava Syy
13.10.2023

Rakennusmiehistä merimiehiä ”muuntokoulutuksen” avulla?
29.9.2023

Fennica kohti Kanadaa
5.9.2023

Jukka Kiviranta - merimies Kuopiosta
28.8.2023

Kesätyössä vesibusseilla
21.6.2023

Tarjanne lämpiää jälleen puilla
19.6.2023

Eckerö Linen M/s Finbo Cargo tekee kesäsesonkina 6 lähtöä päivässä Vuosaaren ja Muugan välillä
16.6.2023

Suomalaisessa merenkulussa on jännät paikat
14.6.2023

Hankoniemen meritaistelusta 310 vuotta - miten tapahtumat vaikuttavat tähän päivään?
5.6.2023

Seiskari ryöstettiin, mutta muistoja ei voi varastaa
2.6.2023

NTF katsoo tulevaisuuteen
24.5.2023

Petteri Taalas: Ilmastonmuutoksen suuntaa voidaan kääntää vain päästöjä vähentämällä
3.5.2023

M/s Viking XPRS saapui Suomen lipun alle ja tarjoaa töitä suomalaisille merimiehille
25.4.2023

Niko Salonen purjehtii Pohjanmerellä
19.4.2023

Turun ja Puolan välinen laivalinja etenee
18.4.2023

Näkökulma Huoltovarmuuskeskuksen selvitykseen: Suomen merikuljetusten huoltovarmuuden on perustuttava kotimaiseen tonnistoon, eli Suomen lippuun
28.3.2023