Suomen Merimiesunioni logo
Turvaposti
Medlemstjänst

SAK:n hallitus: Aloitamme järjestöllisen valmiuden kohottamisen

14.8.2023

Australian LNG-tuotantolaitosten työntekijät valmistautuvat lakkoon

11.8.2023

AKT och SMU: Viktig principiell vinst i tingsrätten för fackföreningsrörelsen

3.8.2023

IMO har skärpt målen för att minska utsläppen av växthusgaser från internationell sjöfart

7.7.2023

Sisä-Suomen osasto 40 vuotta

13.6.2023

Pelkkää simpanssia

13.6.2023

SAK:n Jarkko Eloranta: Työrauhaa edistetään sopimuksista kiinni pitämällä, ei kansalaisoikeuksia rajoittamalla

7.6.2023

Pacta sunt servanda. Avtal ska hållas.

2.6.2023

Merimies-Unionin valtuusto: Suomen lipun ja suomalaisten merimiesten tulevaisuus on turvattava tulevassa hallitusohjelmassa

10.5.2023

Den finska sjöfartens verksamhetsförutsättningar måste tryggas i det kommande regeringsprogrammet

3.4.2023

Nesteen Porvoon jalostamon pääluottamusmies ja kansanedustajaehdokas Sami Ryynänen: ”Kannustusta kentillä riittää – törkytölväisyt vähissä”

27.3.2023

EU:n meriliikenneasetuksesta sopu – Suomen kilpailukyvylle välttämättömän talvimerenkulun erityispiirteet huomioitu

23.3.2023

Puolet suomalaisista merenkulkijoista on naisia, jotka ylläpitävät Suomen meriliikenteen huoltovarmuutta

8.3.2023

Kuljetusliitot KL: VM:n liikennesektorille ehdottamat leikkaukset ovat yhteiskunnallisesti vaarallisia

7.3.2023

Pekka Toveri: Luotsauksen vapauttaminen voi pitää sisällään turvallisuusriskejä

6.3.2023

SAK:n entinen puheenjohtaja ja Tampereen ex-pormestari Lauri Lyly ehdolla kevään eduskuntavaaleissa

20.2.2023

Riksdagsvalet 2023: Fartygsröstning

26.1.2023

HS Mielipide|Vieraskynä 20.1.2023: Suomen merikuljetukset pitää turvata uusilla jäänmurtajilla

23.1.2023

Merimies-Unionin puheenjohtaja Kenneth Bondas Iltalehdessä 22.1.2023: Suomen lipun alla olevat alukset ja suomalaisten merimiesten työpaikat ovat Suomelle elintärkeitä

23.1.2023

Kuljetusalojen ammattiliitot: palkkaratkaisujen tulee huomioida kasvaneet elämisen kustannukset

20.1.2023